Motoristien kriisitukipalvelu

Badon ilta 08.04.2003

Tallin ovet auki ja pienen talviajan modauksen jälkeen mopo valmis ja baanalle. Elettiin iltaa 08.04.2003

Intoa täynnä kuin ilmapallo työntyy Wolf-merkkinen häksätin side-pipet saundaten siltatunnelliin. Ilta oli jo pimenemässä ja edessä hitaampia kinnereitä, joten snadisti kahvaa lisää ja muka hallittu ohitus vasemmalta. Kuinkas ollakkaan lähti hanuri sladiin koska tunnelin varjossa jäätä ja siitähän seurasi pari sataa metriä speedway tyylisiä ohjaus/sladdaus toimintoja josta, seurauksena pidon alle saatua suoraan parta edellä betoni pilariin. Auts.

Seurauksena mopo aivan atomeiks ja ukko kokovartalo volttien jälkeen baanalle huokaamaan ilman tajunnan menetystä koko hässäkän aikana.

Pienen huilaamisen jälkeen yritys ylös ja mopoa tutkimaan (300 m:n päässä) mutta, paikalle tulleet autoilijat estivät yrityksen viisaasti koska vaurioiden kartoitus oli tällä hemmolla pahasti kesken.
No kun aikanaan saatiin tsirra paikalle jossa oli tarpeellinen pumpattava patja varustus tms. Saatiin aikanaan ukko tsirraan ja kohti Töölön lasarettia.

Suomalaisen miehen jumalainen vartalo kartoitettiin ja diagnoosi oli että, molemmat sklabit poikki, lonkka murtunut ja kruunuksi iin päälle pukkas keuhkoveritulppan. Parin viikon teho-osasto komennuksen jälkeen alkoi pitkä odotus että, saatas sklabit puukon alle mutta kun ei voi leikata tulpan aikana.

Kliffaa ja tsemppiä. Aika menikin yllättävän joutuisasti koska frendejä ryysääs tsiikaa ukkoo nonarina joten lopetin ns. vieraskirjan pitämisen n.80 hlö:n paikeilla. SuurKiitos heille ja Töölön ja Malmin srl:n henkilökunnalle.

Koitti huhtikuun loppu ja tulpan liuotus oli onnnistunut siihen malliin että, koitti opreroinnin aika ( kesto n. 11 h ). Saivat slabbit kursittua kasaan ja asennettua massiivisen ”Hoffamin” puristimen iltojen iloksi.

Koitti kesäkuu ja rullatuoli sai kyytiä mutta, polte sitsiin oli rankka joten uuden mopon hankintaan ja back to baana. Lauttasaaresta löytyi juuri oikea täsmä mopo ”jalattomalle. 60-luvun jarruton, kiksillä, Huntin-mankulla oleva jäykkäperä kopteri. Koitti heinäkuun loppu ja irtaantuminen road-henkisestä rullatuolista, joten tallilta kaveri polkemaan kopteri tulille ja kohti Rotta-rallia. Siinä parta vapisi ja hanuri kostui kun kolarin hyvin kestänyt 70-luvun Nolan-show potta vihelsi saundiaan.

Sattui muuten kyseisellä ”neitsyt” matkalla kliffa stoori kun stopattiin mokka ledille Heinolaan ja viereisellä pumpulla gamla rock-stara tankkaamassa Chevyä. Talli frendi oli hiukan klenkaava
dallatessaan ja vielä nykäs meikän reppariin ja alko raahan baarille päin. Rock-stara tsiikas snadin aikaa ja totes että, on se rokkarin elämä rankaa duunii mutta ei bikereillakaan näköjään eesiä ole. Just.

Meni kesä, syksy ja talvi opetellessa dallaamaan uudestaan mutta joulukussa lähdi viimeinen dallaus tseba ilmavoimiin Atlantin rannalla. Tätä skrivatessa on kevät 2010, rautaa kropassa mutta mestat skulaa entistä ehommin ja mopo arsenaali kasvanut sekä tallikin täyttänyt jo 5-v myös ukon sivuuttaessa 50-v rajapyykkin.

Allekirjoittaneen kohdalla vakuutusyhtiö toimi moitteettomasti ja herra virkavallan edustajakin kävi sairaalassa h.k ilmoitamassa että, stadi ei pyydä korvauksista pilarista jota lähentelin Wolffilla kontaktiin asti. Kaiken kruunuksi kliffa tsennata ettei ole tullut mällistä yhtään flash-backkia eikä unikuvaa joten homma jatkuu täysin positiivisella asenteella.

Kiitos kuuluu kaikille vierailioille, frendeille, repparissa roudaajille sekä kiksin polkijoille startti avusta. Ilman teitä ei olisi KraftWolf MC:tä, ajavaa Badoa eikä meitsillä vaimoa.

Kiittäen ja Ajokautta Odotellessa

MoTukan vertaistuki hemmo
Bado Kraft
KraftWolf Mc

Motukka mitali

Motukka muistotaulu

merkkien ja taulujen tilaukset marja.suominen( at ) motukka.fi tai puh. 044-2604 780 klo 17 jälkeen.
Taulu 15€ ja mitali 10€